Välj en sida

Frågor och svar

FAQ TOSSELILLA

  • Hur bokar jag online?
    Välj den biljett för den säsong som du vill besöka Tosselilla och sedan antal biljetter.
    Alla personer ska boka en biljett, även spädbarn ska bokas men barn under 1m är gratis.
    Bokningen betalas därefter online med ett betalkort (VISA eller Mastercard).
    OBS! Går ej betala online med maestro, diners...

    Efter bokningen är genomförd mottar du en SMS-biljett och det skickas även en bokningsbekräftelse innehållande en länk till mobilbiljett och en nedladdningsbar PDF-bekräftelse till den e-mailadress som uppgavs vid bokningstillfället. Du ska uppvisa SMS-biljett alternativt uppvisa mailet i din mobil vid entrén till Tosselilla och du kan även välja att skriva ut den nedladdningsbara PDF-bekräftelsen och uppvisa den i biljettkassan.

  • Var finner jag min biljett?
    Biljetten kommer till ditt angivna mobilnummer i form av ett SMS med en länk.Biljetten gäller för inträde till Tosselilla under den köpta säsongen. Du måste ha med dig biljett när du besöker Tosselilla och du kan välja att antingen skriva ut PDF-bekräftelse eller uppvisa SMS eller mailbekräftelse i din telefon.
  • Hur och när skall jag betala för min bokning?
    Du betalar hela summan för din bokning vid bokningstillfället med ett VISA eller Mastercard. Fakturaalternativ finns.
  • Hur gör jag om jag vill betala med presentkort?
    Presentkort kan användas till att betala hela eller delar av det belopp som du vill handla för.
    Välj presentkort som betalningsalternativ och fyll sedan i ditt presentkortsnummer i betalningssteget.
    Om bokningens belopp överstiger summan på presentkortet kan du betala det resterande beloppet med ett VISA eller Mastercard.
    Om summan inte överstiger presentkortets värde kan det kvarstående värdet utnyttjas en annan gång vid bokning online.
  • Vi är en stor grupp som ska besöka Tosselilla, får vi någon rabatt?
    För grupp priser (minst 50 personer) samt särskilda erbjudande för skolor, förskolor, fritidsverk­samhet med barn och ungdomar:
    Kontakta Tosselilla Sommarland för bokning info@tosselilla.se eller telefon: 0417-140 40 eller 046 77 50 21
  • Vad gäller om jag vill ändra eller avboka min bokning?
    Tosselilla biljetter är ej ändringsbara, ej avbokningsbara och ej återbetalningsbara.
    Köpt biljett kan ej heller ändras till en rabatterad biljett.

All bokning har Nordic Travel AB som arrangör, ett dotterbolag till Ystad Resebyrå/Team Bornholm AB.
Läs mer om Nordic Travel på www.nordictravel.se

För bokning & frågor:
Telefon: +46 411 23 66 02
E-post: bokning@nordictravel.se